Search this site
Embedded Files

ברוכים הבאים לאתר הרשמי - הודעות הפיקוח - מגמת תקשוב

מגמת תקשוב
  • בית
    • נוהל הזמנת בוחנים בתוכנת הבגרויות החדשה ובשילובית
    • Untitled page
    • admin
  • בחינות
    • הנחיות לשאלון מותאם
    • מיקוד 791282,791381
    • הצעות פרויקט תשפ"ה
  • השתלמויות
  • קורסים לכיתות י'
  • תשתיות ורשתות תקשורת
    • הבהרות ותוכניות לימודים תשפ"ד
    • סרטוני הדרכה תקשורת
    • מצגת תיכון תשפ"ד
    • Comptia
  • יישומים גרפיים
    • כיתות י' מטלת ביצוע 30%
    • כיתות יא'
    • כיתות יב' - פרוייקט גמר
    • חומרי לימוד, משאבים ותרגילים
    • סרטוני הדרכה בתוכנת אילוסטרייטור
    • בינה מלאכותית
    • קובץ מערכי שיעורים בפוטושופ
  • מיישם סייבר
  • טכנאים הנדסאים
    • הנחיות ודגשים לבחינות מועד אביב תשפ"ד
    • מצגת על תיכוני תשפ"ד
    • תוכניות לימודים
    • תוכנית לימודים - מכינה למכללות
    • פרויקט מסכם הנדסאים
    • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ג
    • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ב 2022
    • חומרי עזר פיתון,בסיס נתונים,Html
    • גליון תכנון לימודים
  • התחייבות מכללות
  • הרשמה למכללות
  • בינה מלאכותית
  • לינקים
  • תמונות
  • מדריכים ומטמיעים
מגמת תקשוב
  • בית
    • נוהל הזמנת בוחנים בתוכנת הבגרויות החדשה ובשילובית
    • Untitled page
    • admin
  • בחינות
    • הנחיות לשאלון מותאם
    • מיקוד 791282,791381
    • הצעות פרויקט תשפ"ה
  • השתלמויות
  • קורסים לכיתות י'
  • תשתיות ורשתות תקשורת
    • הבהרות ותוכניות לימודים תשפ"ד
    • סרטוני הדרכה תקשורת
    • מצגת תיכון תשפ"ד
    • Comptia
  • יישומים גרפיים
    • כיתות י' מטלת ביצוע 30%
    • כיתות יא'
    • כיתות יב' - פרוייקט גמר
    • חומרי לימוד, משאבים ותרגילים
    • סרטוני הדרכה בתוכנת אילוסטרייטור
    • בינה מלאכותית
    • קובץ מערכי שיעורים בפוטושופ
  • מיישם סייבר
  • טכנאים הנדסאים
    • הנחיות ודגשים לבחינות מועד אביב תשפ"ד
    • מצגת על תיכוני תשפ"ד
    • תוכניות לימודים
    • תוכנית לימודים - מכינה למכללות
    • פרויקט מסכם הנדסאים
    • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ג
    • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ב 2022
    • חומרי עזר פיתון,בסיס נתונים,Html
    • גליון תכנון לימודים
  • התחייבות מכללות
  • הרשמה למכללות
  • בינה מלאכותית
  • לינקים
  • תמונות
  • מדריכים ומטמיעים
  • More
    • בית
      • נוהל הזמנת בוחנים בתוכנת הבגרויות החדשה ובשילובית
      • Untitled page
      • admin
    • בחינות
      • הנחיות לשאלון מותאם
      • מיקוד 791282,791381
      • הצעות פרויקט תשפ"ה
    • השתלמויות
    • קורסים לכיתות י'
    • תשתיות ורשתות תקשורת
      • הבהרות ותוכניות לימודים תשפ"ד
      • סרטוני הדרכה תקשורת
      • מצגת תיכון תשפ"ד
      • Comptia
    • יישומים גרפיים
      • כיתות י' מטלת ביצוע 30%
      • כיתות יא'
      • כיתות יב' - פרוייקט גמר
      • חומרי לימוד, משאבים ותרגילים
      • סרטוני הדרכה בתוכנת אילוסטרייטור
      • בינה מלאכותית
      • קובץ מערכי שיעורים בפוטושופ
    • מיישם סייבר
    • טכנאים הנדסאים
      • הנחיות ודגשים לבחינות מועד אביב תשפ"ד
      • מצגת על תיכוני תשפ"ד
      • תוכניות לימודים
      • תוכנית לימודים - מכינה למכללות
      • פרויקט מסכם הנדסאים
      • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ג
      • בחינות י"ג-י"ד תשפ"ב 2022
      • חומרי עזר פיתון,בסיס נתונים,Html
      • גליון תכנון לימודים
    • התחייבות מכללות
    • הרשמה למכללות
    • בינה מלאכותית
    • לינקים
    • תמונות
    • מדריכים ומטמיעים
מורים מוזמנים להציע  העברת הרצאות Webinars פעילויות משחוק והפוגה לכל ילדי ישראל

מתנדבים להעביר Webinar
לתלמידי ישראל
למורי או לתלמידי המגמה

שתף חומרי למידה בתקשוב
משחקים - מצגות  - מסמכים

טופס "מורים לתקשוב"
מורים ורכזים נא למלא את הטופס בקישור כאן

הצטרפות לקבוצת
ה-WhatsApp
הודעות הפיקוח בקישור כאן

חוזר מפמ"ר תשפ"ה

דבר המפמ"ר

רכזים ומורים יקרים,

עברנו שנה קשה ומאתגרת, תקופה שבה כל אחת ואחד מכם עשה כמיטב יכולתו להעניק לתלמידים סביבה בטוחה ויציבה וקידם אותם בלמידת מקצועות התקשוב. אנו בפתחה של שנה חדשה, אני תקווה כי שנה זו תהיה שנה טובה יותר, שנה שבה נשפר ונדייק את התובנות והיכולות הפדגוגיות שלנו, שנה שבה נלמד להשתמש בכלים חדשים לקדם את המוטיבציה ללמידה, להשפיע לקדם ולעצב את דור העתיד של המדינה ולהבטיח רווחתו.

אני מאמין בעבודתכם המסורה, בואו נמשיך לחדש להתפתח מקצועית ולפתח את יכולות ההוראה, תוך הקפדה על הכללים וההנחיות בחוזר זה

 שנה טובה מבורכת ומוצלחת לכולנו!

 

"כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו" (יאנוש קורצ'ק)

מגמת תקשוב מאפשרת לכלל תלמידי התיכון בישראל ללמוד, להבין, ליישם ולהעמיק בעולמות התקשורת היישומים והסייבר, המגמה מספקת מענה לימודי דיפרנציאלי, בהתאמה ליכולות התלמידים בכל קשת רמות השגי התלמידים: בין לתלמידים בעלי הישגים גבוהים ובין לתלמידים בעלי הישגים בינוניים ומטה הנובעים משלל סיבות  כגון: קשיי למידה, תלמידי פריפריה חברתית ועוד. כאן, טמונה ההזדמנות הגדולה שלנו המורים – להנגיש את הידע הטכנולוגי, להוביל תהליכי למידה משמעותיים, להקנות לתלמידים: ידע, כלים וערכים חינוכיים, הבנה וחשיבה טכנולוגית, לקדם כל תלמידה ותלמיד להישגים והצלחות, ולהיות סוכן השינוי להקניית המיומנויות הנדרשות לשוק העבודה העתידי של המאה ה-21.


דמותו של המורה לתקשוב

המורה לתקשוב נמצא בצומת משמעותית בחייהם של המתבגרים, תפקידו לגרום לתלמידים להאמין בעצמם, שגם הם יכולים להצליח, לפיכך על המורה לשאוף להיות: אדם, אנושי, מנהיג, מקצוען, בעל יכולת הכלה, משכיל, בעל אוריינות טכנולוגית ברמה גבוהה, אמפטי: שהתלמידים ירגישו שהוא מבין את הקשיים שלהם, לכל תלמידה ותלמיד יש אישיות עצמית, עם היכולות והקשיים הפרטיים שלהם, על המורה להבין זאת ולהצליח להתמקד בכל אחת ואחד ולהעניק להם את ההזדמנויות שהם צריכים כדי להצליח בעזרת החינוך הטכנולוגי.

על המורה להיות מודל לתלמידיו ולהפגין: סקרנות יכולת למידה עצמית, יצירתיות ומימוש רעיונות חדשים. התלמידים בכיתה מגיעים מרקעים שונים, על המורה להשתמש בטכנופדגוגיה לצורך יצירת משאבי למידה מגוונים, אינטראקטיביים,  שמאפשרים להנגיש את התוכן הלימודי בצורה מעניינת ומרתקת.  למסמך המלא

בברכת שנת לימודים פורייה ומוצלחת !
מוטי מתתיהו
מפמ"ר מגמת תקשוב

  • האתר בבניה ובתהליך הנגשה
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse